En iyi verimlilik uygulamaları neler? Mini bilgisayarlar olarak nitelendirilen akıllı telefonlar, bazı uygulamalar sayesinde günü verimli geçirmek için harika bir araca dönüşebilir. Bu yazıda, verimliliği arttıran uygulamalar listesi hazırladık. İşte en iyi zaman yönetimi uygulamaları!
En İyi Verimlilik Uygulamaları Listesi
- Evernote
- Google Drive
- LastPass
- Microsoft Office
- Slack
- Solid Explorer
- TickTick
- Trello
Evernote
Evernote not alma uygulamasıdır. En iyi üretkenlik uygulamalarından bir tanesi Evernote, çok sayıda özelliğe sahiptir. Aldığınız notları platformlar arasında senkronize edebilirsiniz. Yazılım, notları düzenleyebilmenizı kolaylaştıran çeşitli özelliklerle birlikte gelir.
Google Drive
Verileri bir cihazdan diğer cihaza taşımak oldukça zahmetli bir iştir fakat bulut depolama hizmetleri sayesinde bu işlem çok pratik hale geldi. Verileri bu hizmetlere yükleyebilir ve yüklediğiniz verilere istediğiniz yerden ve istediğiniz cihazdan erişebilirsiniz. Google Drive da çok başarılı bir bulut depolama platformudur. 15 GB ücretsiz depolama alanıyla beraber gelen hizmet, belirli bir ücret karşılığında depolam alanı arttırılabilir.
LastPass
Çok sayıda platformu kullandığımız dijital çağda yaşıyoruz. Bu sebepten ötürü bütün şifreleri hatırlamak biraz zor olabilir. Eğer şifrelerinizi hatırlamakta zorlanıyorsanız LastPass isimli şifre yöneticisini kullanabilirsiniz. LastPass üzerinden şifrelerinizi kaydedebilirsiniz. Böylece her defasında parola hatırlama derdinden kurtulabilirsiniz.
Microsoft Office
Microsoft Office’te PowerPoint, Excel ve diğer birçok uygulama yer alıyor. Bu uygulamalar sayesinde e-tablo, belge, sunum oluşturabilir ve düzenleyebilirsiniz. Başarılı kullanıcı arayüzüne sahip Office uygulamalarında senkronizasyon desteği de mevcut.
Slack
Bir ekibiniz varsa ve uzaktan bir proje üzerinde çalışıyorsanız Slack’i tercih edebilirsiniz. Program, grup çalışmalarını kolay hale getirir. Ücretsiz sunulan uygulamada büyük ekipler için premium abonelik hizmeti yer almaktadır.
Solid Explorer
En iyi dosya yöneticilerinden bir tanesi Solid Explorer, harika özelliklerle birlikte gelir. Akıllı telefonlar çok sayıda dosyayı depolayabilmemize olanak sağlar fakat bu dosyaları düzgün bir şekilde yönetmek biraz zordur. Solid Explorer, zamandan tasarruf ettirerek bu işlemi kolay hale getirir.
TickTick
TickTick, en iyi üretkenlik uygulamalarından bir tanesidir. Gün içerisinde yapmanız gereken işleri planlamanıza olanak sağlar. Uygulama üzerinden yapılacaklar listesi oluşturabilirsiniz.
Trello
Bir ekibiniz varsa görevleri organize etme süreci oldukça
önemlidir. Trello sayesinde ekibinizde yer alan kişilere görevler
atayabilirsiniz. Böylece farklı görevleri organize edebilirsiniz. Üstelik
programı kullanmak da oldukça kolaydır.
0 Yorumlar